Subject: FW: Liiklusväline teabevahend
From: "Heldur Piiroja" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 12:57:12 +0300

Tere,

Teavitame Teid, et tänase päeva seisuga 6.05.25 oleme teisaldanud riigitee 
kaitsevööndist reklaamhaagise KB Rent. Oleme sõlminud Väravavahi kinnistu 
maaomanikuga lepingu ja saanud Saue vallast kirjaliku loa reklaamhaagise 
paigaldamiseks Väravahi kinnistule.

Vabandame väga, et esimese paigalduse ajal ei mõõtnud kaitsevööndi piiri ja 
paigaldasime valesti. Tänasega on olukord lahendatud.

Loodame Teie mõistvale suhtumisele.

Lugupidamisega!

Heade tervitustega,

 <http://www.kbauto.ee/>

Heldur Piiroja

Rasketehnika rendi projektijuht

T: +372 56468802 M:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] W: 
<http://www.kbrent.ee/> www.kbrent.ee

A: Kooli 10, Rummu, Lääne-Harju vald, 76102, Estonia

  _____

 <https://www.linkedin.com/company/kbautoeesti/> 
<https://www.facebook.com/kbauto.ee> 
<https://www.instagram.com/kbautoeesti/>   KB Auto - Your guide in the truck 
and bus world!

  _____

From: Jaan Saia < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: teisipäev, aprill 29, 2025 4:34 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Liiklusväline teabevahend

Tere

Teie andmetega liiklusväline teabevahend on paigaldatud ilma riigitee 
omanikuga kooskõlastamata riigitee nr 8 Tallinn - Paldiski tee km 18,72 
kaitsevööndisse sõidutee äärest 17 meetri kaugusele. Riigitee kaitsevöönd 
ulatub äärejoonest 50 meetri kaugusele.

Eelkirjeldatud  liiklusvälised teabevahendid on vastuolus Liiklusseaduse § 
53 . Nimetatud paragrahvi lõige 1 järgi annab liiklusvälise teabevahendi 
paigaldamise loa tee kaitsevööndisse tee omanik.

Liiklusvälise teabevahendi omavolilise paigaldamisega seotud väärteo 
kohtuväline menetleja on liiklusseaduse kohaselt Transpordiamet. Teele või 
tee kaitsevööndi alale liiklusvälise teabevahendi paigaldamise eest tee 
omaniku loata karistatakse juriidilist isikut Liiklusseaduse § 2615 lõige 2 
kohaselt rahatrahviga kuni 3200 eurot.

Kohustame Teid  eemaldama eelpool nimetatud teabevahendid liiklusseaduse § 
53 lõige 8 alusel riigitee kaitsevööndist hiljemalt 07.05.2025. a.

Teavitus teabevahendi eemaldamise kohta koos selgitusega omavolilisest 
tegevusest saatke Transpordiametile hiljemalt 08.05.2025 aadressil 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.